torsdag den 10. september 2009

Alexander Wang Belt bag

Er så småt begyndt nedtælling til min forestående London tur. Granted, der er lidt længe til - men det afholder mig i det mindste fra at bruge penge, der er øremærket til begivenheden. Har nemlig en ustyrlig lyst til shopping for tiden and idle hands are the devil's tools;-)
Har bl.a. lavet liste over de sager, jeg skal huske at gramse på irl i topshop (NØRD! Who said that??)
En anden ting jeg har tænkt over er: pengekatten. Den er smart! Specielt, hvis man ligesom jeg har ravne-like behavior og nemt bliver distraheret af all things shiny - og dermed ikke er skidegod til at passe på det, man har i hænderne. Så jeps, den er smart! Men sjældent specielt køn - min er i hvert fald ikke. Har en læks sag i nemt antændelig akrylblanding med bank-logo.

Ville altså gerne kunne spænde denne hér bæltetaske fra Alexander Wang om livet i stedet

Photobucket

Ingen kommentarer: