tirsdag den 1. september 2009

Topshop

Tog lige en runde på www og øj, hvor har topshop mange lækre ting for tiden! Nammenams - vil have det hele!

Har rigtig mange ønsker til opdatering af efterårsgarderoben, så er gået i planlægnings-mode for at prøve at begrænse fejlkøbene til et minimum. Men det er nu også ret hyggeligt at "drømme-indkøbe" på nettet samtidig:-)

Har gjort mig en del overvejelser omkring, hvad jeg decideret mangler nu det koldere vejr kommer nærmere, både i hverdags - og festafdelingen.

Var budgettet limitless kunne jeg snildt hapse følgende:


Denne 2-i-1 kjole kunne være et rigtig godt tiltag i hverdagskjole kategorien. Noget jeg stort set ikke har noget af i forvejen. Den er lidt "festlig" med skørtet forneden, men den stribede strik toner den tilstrækkeligt ned til at jeg ville føle mig rigtig tilpas i den en almindelig mandag. Tænker at den skulle bruges med helt tætte varme strømper og mine grågrønne MBMJ støvler.









Har for ganske nyligt genopdaget nederdelen. Jeps, er godt klar over, at det er mig, der er slow moe på den front:-) Havde ellers ikke gået i nederdel i mange år, men fandt den perfekte fra Sonia by Sonia Rykiel på min sommerferie i Nice og den har i den grad udviddet min horisont, hvad angår anvendelse af skørter. De 3 jeg har fundet hører for mig nok umiddelbart til party gearet (endnu et hul i garderoben), men især den miderste kunne jeg måske også finde på at hoppe i til hverdag. Evt. med en stor strik cardigan og min T by Alexander Wang.







Garderoben kunne også godt trænge til en opdatering på toppe. Burde nok først investere i basistoppe i pudder, koksgrå og sort, men det andet er altså tit lidt sjovere:-) Disse 2 ville jeg bruge tilsat jeans, cardigan og ankelstøvler.

Ok, jeg har nok ikke decideret brug for flere tasker, men købte man kun det, man havde brug for, ville verden altså ikke være nær så skæg;-) Er helt pjattet med farvesammensætningen!





De sidste 2 ting har jeg faktisk ikke noget reelt behov for - og er endnu heller ikke helt sikker på, hvordan jeg ville style den nederste. Ingen af dem opfylder mit krav nr. 1 til efterårets shopping: varme! Men begge dele er simpelthen så fine, at jeg overvejer dem alligevel:-)

Jakken har et super smukt skulpturelt snit og den grove lynlås og det så fine mønster er lige mig!

Den lille bolero er så delikat og fin! Smidt over en top, jeans og tilsat hæl kunne være et ret fint party-outfit i min bog.

Klik på billederne for se varen på topshop.com

Ingen kommentarer: