torsdag den 10. september 2009

Top 5 list: Youheshe

Ah, elsker når de nye sæson-varer lander i butikkerne - både på nettet og irl! Mange optioner må scoutes før der handles ind:-)
Så jeg har bladret Youheshe's varer igennem og kreeret min top 5 liste:

Denne bluse fra Baum und Pferdgarten er bare så fin og klassisk - bestemt et potentielt go-to-item! Elsker blonderne!

Photobucket

Jeg synes tørklædet fra Rika har et virkelig godt leo-print. Absolut en værdig erstatning for det grå eksemplar fra Louis Vuitton, jeg aldrig fik købt.

Photobucket

Helmut Lang laver generelt bare de lækreste basis ting - og jakken her er ingen undtagelse.

Photobucket

Mit skab kunne virkelig godt trænge til en sort cardigan i noget lækkert strik. Cashmere cardiganen fra Phillip Lim er et ret godt bud.

Photobucket

Armbåndet fra Sabine Dehoff er bare så fint! Ville elske at bruge det alene, men også mikset med andre armbånd fra smykkeskrinet

Photobucket

Ingen kommentarer: