torsdag den 10. september 2009

Luella

Jeg er gennem tiden blevet mere og mere vild med designeren Luella Bartley. Det startede med hendes Gisele bag produceret af Mulberry - drømte virkelig om en dag at eje sådan en sag!
Photobucket

Min interesse for hendes beklædning opstod, da jeg så billederne fra hendes spring 2008 ready-to-wear kollektion.
Jeg var solgt! Det fine blomsterprint, referencerne til batman og de firkantede briller - what's not to like;-)

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



(style.com)

Senere så jeg både Fifi og Plaster Doll strutte deres stuff i kreationer fra designeren.

Photobucket

Photobucket


Hendes kollektioner tenderer som oftest hen mod det girly - med et eller andet finurligt tvist. Hun leder altid mine tanker hen mod Alice i eventyrland!

Indtil videre har jeg kun en enkel ting i garderoben, men kunne med tiden rigtig godt tænke mig at udbygge med både en lille jakke og en nederdel.

Kjolen var jeg så heldig at finde på udsalg, hvor den var sat ned til under halv pris!


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Jeg har brugt den over sommeren med forskellige ballerina sko og sandaler

Photobucket


Photobucket

Men kunne nok også finde på at springe i den til en af vinterens fester blot med helt tætte sorte strømper og mine shoeboots fra Repetto.

Photobucket

Ingen kommentarer: