søndag den 4. oktober 2009

Birthday girl

Photobucket

Ah, kender I den følelse, at man intet praktisk presserende har fået lavet en hel weekend, men alligevel har det været det hele værd?
Sådan en har jeg haft mig!
Jeg har været out and about hele weekenden og bl.a. haft fornøjelsen af at være med til at fejre skønne Ditte. Her fik jeg også endelig muligheden for at hilse på Merete irl - som simpelthen også er så sød!

Overnattede på Dittes sofa (tak Ditte;-) og fandt det slemt fristende at stå tidligt op og i nattens mulm og mørke, ninja-style, at snige mig afsted med størstedelen af hendes garderobe. For filan den dame har nogle skatte hængede!
Dog vandt min pæne side og koma-lignende søvn-tilstand - så i stedet blev jeg hængende, spiste kanelkage fra aftenen før og sladrede. Inden jeg skred hjem, sørgede jeg dog for at sætte verbale post-its på alle de sager, jeg vil stå i købe-kø til, hvis de en dag skal videre i shopping-systemet;-)
God weekend.

Ingen kommentarer: