fredag den 16. oktober 2009

Project statement necklace #3

Jeps, jeg scouter stadig... Men Rom blev jo heller ikke bygget på én dag, vel?:-) Budgettet er ikke helt til Marni eller Mawi endnu, så tænker, at jeg passende kan afprøve en budget-udgave først.

Fandt en ret perfekt kandidat til formålet, da jeg gennemtrawlede asos tidligere på dagen:

Asos statement perspex necklace with rhinestones and bow chain - £25

Photobucket

Tror den kunne være super fin til mine store strikbluser med rund hals - og også til de mere fest-orienterede sager i min garderobe.

Den anden jeg faldt for opfylder egentlig ikke helt kravene, jeg havde fastsat, men er alligevel temmelig fristet! De 4 store dyr med så mange fine detaljer er da bare fantastiske!

Asos long vintage style animal station necklace - £12

Photobucket

Ingen kommentarer: