søndag den 30. august 2009

Be my baby: Emanuel Ungaro studded leather clutch

Hvor har jeg ventet og ventet! og ventet!
Photobucket

(source: style.com)

Lige siden jeg savlede over Emanuel Ungaros fantastiske nittebeklædte clutch på catwalk billederne

Photobucket

og siden hen spottede Rumi rocke den på bloggen
fashiontoast, har jeg holdt skarpt øje med net-a-porter.com

BONG!
Yes! Endelig kom mailen om, at clutchen nu er tilgængelig for mine grådige små hænder! Ind og kig, IND OG KIG!

Æjs, clutchen er tilgængelig alright, men altså ikke for moi i denne omgang. Må ærligt indrømme, at jeg havde håbet på en lidt mere beskeden pris end £1,450. Men for satan, hvor er den lækker! Og samtidig ret så praktisk med tilhørende skulderstrop.

Nå, den må ryge i Lotto-kassen.

Skulle nogle af Jer imidlertid være blevet fristet kan I købe vidunderet (dog i sort) lige
her

Ingen kommentarer: