søndag den 30. august 2009

Etsy favorit: RABID FOX by Fleathers

Photobucket
(bunny love ring by Rapid Fox $165)
Photobucket
(the black octopus by Rapid Fox $275)

Photobucket
(safari knuckle duster by Rabid Fox $225)
Endnu en af mine Etsy favoritter må lige ind på bloggen. Jeg har endnu selv til gode at lægge min første ordre i Fleathers' shop, men jeg har stærkt på fornemmelsen, at det kun er et spørgsmål om tid:-)
Jeg har udvalgt 3 ringe til at vise her på bloggen, men der er super mange fine smykker at vælge i mellem i shoppen; herunder også armbånd, halskæder og øreringe!
Jeg synes smykkerne besidder den rette mængde finurlighed uden at blive kiddy eller tacky, hvilket samtidig understøttes af det upolerede udtryk. De minder mig på en måde om Pamela Loves ekstremt smukke talon og skull smykker, for så alligevel at være i deres helt egen boldgade.
Smykkerne er ikke helt billige, men heller ikke helt out of reach. Særligt med den fordelagtige dollarkurs;-)
Køb smykkerne
her

Ingen kommentarer: