søndag den 30. august 2009

Boots made for walking


eller here's hoping i hvert fald:-)
Jeg er nok det man vil kalde en inkarneret "flats only" kind-a-gal. Har bare aldrig været gode venner med de høje hæle. Det har sikkert noget at gøre med, at jeg altid har været ret høj og derfor ikke rigtig kunne se fidusen i at blive endnu højere i de, i forvejen, små-akavede teenage år.
Men efter at hælhøjden er skudt op (og forsætter stejlt) de seneste sæsoner, samt hæle for alvor ses i hverdags gadebilledet er jeg blevet mere og mere fascineret. Og pointen med de længere stænger og den højere popo er også taget til efterretning;-)
Så jeg skød mit projekt "lær at gå i høje hæle uden at ligne hverken and eller cirkusklovn" i gang og øver nu flittigt!
Det ovenfor skrevne er nu måske nok det, man vil kalde efterrationalisering... for det var faktisk et helt specifikt par der kickstartede lære-trangen. Nemlig et par babys fra Chloé. Da de endelig blev skåret kraftigt ned på Browns udsalg måtte jeg bare eje dem!

Ingen kommentarer: