søndag den 30. august 2009

The dark side...





Jeg kan nok lige så godt adressere dette emne tidligt...
Jeg har et afhængighedsproblem. Det er ikke så slemt som det har været, men det lurer altid lige under overfladen.

Tasker. There. I said it.

Samlingen røg på et tidspunkt op på et pænt tal - især Balenciaga var poison of choice - men har efterhånden solgt fra og sidder nu tilbage med ene gode pieces, der har både funktion og udseende, der er helt, helt rigtigt for mig.
Og det er jo rigtig rart - basis samlingen, der kan udbygges. Pt. kribler det lidt i fingrene efter en ny. Overvejer at føje en ny clutch til samlingen, men der skal scoutes (og ikke mindst spares op!) før den endelig beslutning bliver taget.
Den nyeste baby i familien blev tilføjet for et par måneder siden. Havde ellers været igennem en god portion sorte tasker, som jeg troede passede perfekt ind i min garderobe. Heriblandt klassikere som Chanels 2.55'er og Balenciaga city. Af en eller anden grund var det bare ikke et perfect fit?
Så var faktisk lidt luren ved at investere i endnu en sort sag. Gav det en sidste chance og prøvede lykken, da
mytheresa sendte en dejlig mail med en promotion code, der gav 30% på alle in season varerne - heriblandt Givenchys Nightingale. Klik - nattergalen var på vej!
Og endelig fandt jeg den sorte taske, der passede - den har hængt over min arm stort set konstant lige siden!

Ingen kommentarer: