mandag den 31. august 2009

Henrik Maretti

Photobucket
En af mine absolutte yndlings ting i mit hjem er et maleri af kunstneren Henrik Maretti.
Jeg så det udstillet i Århus og forelskede mig hovedkulds, men var på daværende tidspunkt slet ikke klar til at lægge en ok slat penge for et stykke kunst. Men efter et halvt års tid tænkte jeg stadig på det jævnligt og endte derfor med at give kunstneren et kald bare lige for at høre om det mon stadig var til salg;-) Og ved et kæmpe held var maleriet endnu ikke blevet solgt!
Så Henrik kom ud til mig, så jeg kunne få lov at se maleriet i mit eget hjem inden jeg tog den endelige beslutning. Og her har det hængt siden:-)
Jeg er kæmpe fan af hans arbejde og regner bestemt ikke med, at det bliver det sidste køb jeg har gjort hos ham! I takt med tiden er jeg kun blevet mere og mere lykkelig for mit maleri og det kommer helt sikkert til at følge mig hele livet, hvor end jeg så kommer til at bo.
Se flere af hans smukke og fascinerende værker her

Ingen kommentarer: