søndag den 30. august 2009

Etsy favorit: Plaster Doll

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Jeg er helt pjattet med den finurlige karakter Plaster Doll, som viser sig i den ene designer kreation efter den anden. Og plasteret i panden kan man da ikke andet end at elske! Jeg har selv købt de 3, der er afbilledet her på bloggen, hvor frøkenen poserer i henholdsvis Marc Jacobs, miu miu og Karen Walker.
Det er faktisk ved at være længe siden, jeg købte dem, men de er endnu ikke kommet i glas og ramme - ahem, var der nogen der sagde slow moe? Det der med at søsætte indretningsprojekter uden at få dem færdiggjort er vist generelt noget der ligger til min karakter.
Anywayyy, så snart de er kommet på plads over min seng i de dertil indkøbte rammer flashes det færdige resultat her på bloggen. Indtil da kan jeg absolut anbefale jer at tjekke sælgeren og hendes fine illustrationer ud her

Ingen kommentarer: